Kjære kunde.
Vi er med på dugnaden for å redusere smittespredning av koronaviruset i Norge.
Myndighetene har definert oss som en samfunnskritisk funksjon. Vår oppgave er å sørge for at alle kunder har et sikkert kjøretøy, slik at de som jobber i helsevesenet kommer seg på jobb, at varer blir levert i butikk og at alle kan handle inn det mest nødvendige.
Vi holder altså alle våre butikker åpne, og har derfor innført en rekke smittebegrensende tiltak.
Tiltakene er basert på de til enhver tid gjeldende råd fra myndighetene og er under kontinuerlig vurdering.
- Toyota Molde har intensivert sitt renhold, både gjennom renholds byrå og egne tiltak
- Det gjelder både renhold og desinfiserende tiltak
- Alle kontaktflater desinfiseres hyppig, flere ganger om dagen
- Alle avdelinger har nødvendig hygiene- og renholdsartikler tilgjengelig, både for kunder og medarbeidere
- I kundesoner finnes det desinfiserende middel og hygieneplakater
- Nye hygienetiltak er gjennomgått med alle våre medarbeidere, og egne skriv henger i alle relevante områder
- Medarbeidere som har vært på reise er i pålagt karantene
- Vi evaluerer fortløpende, kartlegger og utarbeider tiltaksplaner for å ivareta sikkerheten for både kunder og medarbeidere
Ved innlevering og henting av bil for verkstedsbesøk:
Ved utlevering av ny eller brukt bil
Ved bilutstilling, demonstrasjon og prøvekjøring av bil (ny og brukt)
Vi kan love deg et hyggelig smil og en god tilpasset kundeopplevelse på alle våre avdelinger, selv om vi ikke håndhilser og holder ekstra avstand for å begrense smittespredning.
Med vennlig hilsen oss i Toyota Molde.